Monday 20 June 2011

IT’S HURT by T-ARA

“sejauh mana kita pergi,selama mana kita tak berjumpa
ingatan kita terhadap seseorang hanyalah bergantung pada keinginan hati”
sejak kengkawan aku moved to another school such as MRSM,SBP ,etc..dorang suma cam da tak ingat kat kengkawan lama.they seem too happy with their new life,meet new friends and has new environment.suma kenangan lama cam da tak penting.we know the facts korang belajar kat skolah yang bagus,tak cam kitorang,just skolah kat pinggir bandar.but,please la,don’t be too poyo..we knew korang best students,so dapatla korang skolah yang bagus,but kitorang kat sini bukannya tak bagus,cuma takdir kitorang untuk stayed kat sini.
yang paling aku sedih sangat bila soulmate aku sendiri dah cam stranger ngan aku.tak pe la if aku dah tak penting kat kau.may be kau da jumpa ngan kawan yang lebih best daripada aku.aku rela nangis sebab kau pergi dari jadi kawan aku tapi aku tak rela kau nangis sebab aku tinggalkan kau.NAMPAK SANGAT AKU NI BODOH coz sayangkan kawan yang dah lupakan aku.
okay la,no more emotional feeling.F U L L S T O P

No comments:

Post a Comment