Thursday 1 November 2012

Now It's NOVEMBER !!!

huhu. aku yang excited or otak aku dah jadi tak betul ?
ARI NI DAH MASUK 1st NOVEMBER 2012 !
should I be happy or W H A T ?
O M KPOP..
SPM 05 NOVEMBER lahh

biasanya aku tak post anything personal tapi, cam aku dah tulis, OTAK AKU DAH TAK CENTRE !

lalalaaaaaa...hahaha..

NOVEMBER last year best giler woo.. dapat buku teks baru , buat huru hara dalam kelas, pikir masa depan dan memacam lagi la. yang paling best, SPYING 'RYOMA ECHIZEN'. haha.

NOVEMBER tahun ni.. aku amik SPM. sedih giler masa anta buku teks minggu lepas. selalunya cikgu SBPT akan bagi buku teks baru untuk tahun hadapan. but tahun ni , aku dah tak dapat buku teks baru untuk next year. woo.. dah nak abis sekolah..TSK TSK.
tapi still, classmates aku buat huru hara dalam kelas. may be akan jadi kenangan terindah kitorang kot lepas ni.moment ni pun dah tak boleh nak replay balik. and, ape yang aku tulis ni pun, akan jadi kenangan aku .

being a highschooler should be the best moment for the whole lifetime. kan?
sure aku akan rindu kengkawan gila-gila aku yang giler lepas ni.
E N D, HAHA
panjang post,dasar SS !

No comments:

Post a Comment