Monday 31 December 2012

This is Totally A BIGBANG !

Today is 31st December 2012. Masa yang dah berlalu meninggalkan kita tak mungkin dapat diundur kembali kerana semuanya sudah menjadi kenangan . Suka duka yang ditempuhi memberikan kita pengalaman yang mematangkan diri sendiri untuk menempuhi hari-hari di masa hadapan. Sastera giler ayat aku. Dipendekkan cerita, sama macam BB, walaupun banyak skandal yang dorang terpaksa tempuhi tahun ni, ( macam Daesung accident, GD dengan drugs, Seungri dengan majalah Jepun ) dorang tetap teguh bersama tak kira apa pun. Aku respect dengan dorang . AND I'm proud to say that I'm a PASSIVE V.I.P & BJ( mianei ).

Apa pun, BIGBANG ALWAYS THE BEST . THERE IS NO OTHER GROUP LIKE BIGBANG. THEY ARE ONE IN THE UNIVERSE. Too much exaggrating ? Saya tak kisah.


Anyeong 2012 , semoga tahun 2013 akan menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun ini dan aku menjadi yang lebih baik daripada aku yang sekarang ini 
yang kerjanya hanya MENGADAP skrin laptop setiap hari.

No comments:

Post a Comment