Monday 5 December 2011

The Lazy...Me??!!

i'll writing in Bahasa Melayu since i feel i'm tooooooooo laaaazyyy to write in English with my broken english.

sejak akhir-akhir ni,rasa malasku semakin menjadi-jadi.sekolah dah nak bukak taaapppiiiii,keje skolah maasiih dalam proses tak siap.harap-harap umo aku panjang la..ada seminggu lagi sebelum tuisyen kat skolah mula,jadi,arap-arap sempat lah.amin.

nak post entri pasal drama korea,aku tak de idea nak post sal cite ape sebab akhir-akhir ni,tak de sangat cite yang bagus dan yang aku suka..KBSWORLD pun sekarang tengah tukar jadual waktu siaran sebab banyak rancangan realiti hiburan yang baru.okey la,SAYA SOKONG!tapi,sedih la sebab 2days1night dah nak abis.dah tak boleh tengok seung gi!hehe.

aku pun dah malas nak tulis,sampai sini je.assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment